۱۳۸۸ بهمن ۳۰, جمعه

مکاشفه در باب یک مهمانی خاموش



نمایش «مکاشفه در باب یک مهمانی خاموش» برای دانشجویان و هنرمندان تئاتر و سینما تخفیف ویژه در نظر گرفته است.
نمایش «مکاشفه در باب یک مهمانی خاموش» به کارگردانی رضا حداد که اجرای عمومی خود را از شب گذشته آغاز کرده، برای دانشجویان و هنرمندان تئاتر و سینما تخفیف ویژه در نظر گرفته است.
به گزارش خبرآنلاین، با این که این نمایش در بخش خصوصی تهیه شده، اما دست‌اندرکاران آن تصمیم گرفتند برای تعامل بیشتر با دانشجویان و هنرمندان تخفیف 50 درصدی برای این نمایش در نظر گرفته‌اند.
همه دانشجویان بدون درنظر گرفتن رشته تحصیلی تنها با ارائه کارت دانشجویی می‌توانند از این تخفیف بهره‌مند شوند. اعضای خانه تئاتر، خانه هنرمندان و خانه سینما نیز می‌توانند از تخفیف ویژه استفاده کنند.
نمایش «مکاشفه درباب یک مهمانی خاموش» براساس نوشته آتیلا پسیانی هرشب ساعت 8:30 درتالار ایرانشهر روی صحنه می‌رود. سیامک انصاری، لیلی رشیدی، برزو ارجمند، پانته‌آپناهی‌ها، ستاره پسیانی، خسرو پسیانی، محسن رستگار، شبنم فرشاد جو، روناک یونسی در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.
آدرس : تماشاخانه ي شماره ي دو ايرانشهر ، جنب خانه ي هنرمندان
رزرو بليط : 88814115
براي كسب اطلاع بيشتر و ديدن عكس ها به اينجا مراجعه كنيد.

۳ نظر:

سعید گفت...

باید نمایش خوبی باشه
بنرهای تبلیغاتی زیادی از این نمایش به در و دیوار زدن
پایم ، بریم

kamrooz گفت...

دوستان عزیز برای تهیه بلیط از این به بعد میتونید با شماره شخصی گروه تماس بگیرید و روز بلیط خودتون رو تهیه کنید. شماره تماس:
09384600510
نمایش مکاشفه در باب یک میهمانی خاموش

BānØØЎê ĢĦām گفت...

جلسه نقد و بررسي نمايش مكاشفه در باب يك مهماني خاموش برگزار مي‌شود

رضا حداد كارگردان اين نمايش با بيان اين مطلب به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:ابتدا قرار بود اين جلسه زودتر برگزار شود اما به دلايلي اين موضوع امكان پذير نشد.
وي درباره ساعت شروع اجراي اين نمايش و با اشاره به ديروقت بودن آن بيان كرد: به علت تقارن ساعت اجراي ما با اجراي نمايش به خاطر يك مشت روبل، در سالن شماره یک تماشاخانه، اين نمايش را به مدت 30 دقيقه ديرتر از آن نمايش آغاز كرديم.
وي خاطرنشان كرد: يكي از ويژگي‌هاي اجراي اين نمايش در اين ساعت تاخير نداشتن در حضور تماشاگران به دلايل مختلف از جمله ساعت كاري و يا ترافيك است كه خوشبختانه مخاطبان با چنين مشكلي براي تماشاي اين نمايش كمتر برخورد مي‌كنند.
همچنين اين نمايش به علت استقبال فراوان از سوي تماشاگران جمعه‌ها در دو سانس 18 و 30/20 اجرا مي‌شود.

خاطرنشان مي‌شود، قيمت بليط اين نمايش 15 هزار تومان است و دانشجويان، اعضاي خانه سينما و خانه تئاتر از تخفيف 50% براي تماشي اين نمايش برخوردارند.
گفتني است، نمايش مكاشفه در باب يك مهماني خاموش جايزه نمايش برگزيده از نگاه منتقدان را در بيست و هشتمين جشنواره تئاتر فجر از آن خود كرد