۱۳۸۸ بهمن ۲۶, دوشنبه

نمایشگاه اتوپرتره های توکا نیستانی



«توکا نیستانی» خودنگاره‌هایش را در نگارخانه «ماه‌مهر» به نمایش مي گذارد. در این خودنگاره‌ها نیز می‌توان تلخی و ناآرامی معمول در آثار «نیستانی» را مشاهده کرد.
وی در این نمایشگاه، 20 طرح جدید را كه تا كنون به نمایش گذاشته نشده، عرضه کرده است و علاوه بر آن تعداد محدودی از آثار منتخب گذشته نیز به این نمایشگاه اضافه خواهند کرد. آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه در قطع A3 بوده و اغلب كارهای توكا نیستانی سیاه و سفید است، مگر اینكه در تعدادی از كارها یك رنگ یا دو رنگ را استفاده كند. این نمایشگاه 27 بهمن ماه گشایش می‌یابد و تا شش اسفند ماه ادامه دارد.
وبلاگ رسمي توكا نيستاني : توكاي مقدس
پ.ن : نگارخانه ي مهر= خيابان آفريقا کوچه نيلوفر، پلاک 7،در ضمن نگارخانه جمعه ها تعطيل است

۸ نظر:

BānØØЎê ĢĦām گفت...

من فردا - سه شنبه- حتما حتما مي رم چون خود توكا هم هستم خيلي دلم مي خواد دوباره ببينمش
به دوستان هم پيشنهاد مي كنم حتما بيان

سعید گفت...

خوش بگذره

چرا اسمت رو این بغل نمیبینم؟

من میرم تئاتر شورایی

سعید گفت...

خوش بگذره

چرا اسمت رو این بغل نمیبینم؟

من میرم تئاتر شورایی

سعید گفت...

خوش بگذره

چرا اسمت رو این بغل نمیبینم؟

من میرم تئاتر شورایی

سعید گفت...

خوش بگذره

چرا اسمت رو این بغل نمیبینم؟

من میرم تئاتر شورایی

سعید گفت...

خوش بگذره

چرا اسمت رو این بغل نمیبینم؟

من میرم تئاتر شورایی

سعید گفت...

خوش بگذره

چرا اسمت رو این بغل نمیبینم؟

من میرم تئاتر شورایی

BānØØЎê ĢĦām گفت...

واقعا جاي دوستان خالي
خيلي دوست داشتم نمايشگاه رو
توكا ي مهربان هم مثل ِ هميشه گرم برخورد كرد و خيلي لذت بردم
*
سعيد جان دستور داديم اسمو نقره فام كنند بعد بذارن اينجا‌:دي