۱۳۸۹ مرداد ۱۶, شنبه

دور دو فرمان

نمایش «دور دو فرمان» کار حمید پورآذری که این روزها در پارکینگ دانشگاه امیرکبیر اجرا می‌شود، در طول اجراهای خود با استقبال خوب تماشاگران روبه‌رو شده است. این نمایش که از آخر تیرماه اجرای خود را آغاز کرده است و تا پایان مرداد به دلیل استقبال بالا تمدید شده است ، تاکنون میزبان تماشاگرانی همچون فرهاد مهندس‌پور، علی‌اصغر دشتی، نگار جواهریان، باران کوثری، فریندخت زاهدی، لیلی رشیدی، هنگامه قاضیانی، افشین هاشمی، یاسر خاسب، رضا ثروتی و ... بوده است.
نمایش «دور دوفرمان» حاصل برگزاری کارگاه‌های آموزشی پورآذری با تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر و برخی دانشگاه‌های دیگر است که در قالب 20 داستانک نمایشی در پارکینگ دانشگاه امیرکبیر اجرا می‌شود. این نمایش ساعت 19:30 اجرای خود را آغاز می‌کند و قیمت بلیت آن برای عموم تماشاگران 7 هزار تومان و برای دانشجویان 4 هزار تومان است.
تماشاگران این نمایش بلیت‌های آن را از طریق اتومبیلی که در خیابان بهرامی جنب خیابان شهید آراکلیان مستقر است، تهیه می‌کنند و پس از آن توسط دو مینی‌بوس بعد از طی کردن خیابان حافظ و خیابان رشت به دانشگاه امیرکبیر می‌روند و نمایش را تماشا می‌کنند.
این نمايش از 20 داستانک تشکيل شده که حاصل اتودهاي بچه‌هاست و همه آنها اتفاقاتي را در بر مي‌گيرد که رنگ و بوي پارکينگ بويژه پارکينگ دانشگاه و به صورت ويژه‌تر پارکينگ دانشگاه اميرکبير را داشته باشد
اين نمايش دو مکان کلي و جزيي دارد. مکان کلي آن همان پارکينگ دانشگاه است و مکانهاي جزيي آن ماشين‌هايي که در اين پارکينگ قرار دارند. بنابراين هر يک از تماشاگران داستانهايي متفاوت را تماشا مي‌کنند و هيچ يک نمي‌توانند تمام داستانهاي نمايش را ببينند‬ .

۱ نظر:

BānØØЎê ĢĦām گفت...

سعی می کنم حتما برم
باید دیدنی باشه
شنیدم تقریبا دو ساعت اجراست .